Tuesday 4 January 2011

main nombor.

akhirnya, niat murni aku untuk menjauhkan diri dari benda-benda lagha di facebook terlerai sudah. ciss. Haiqal Shofi punya hal. aku pon describe lah pasal dia. lepas tu satu satu manusia datang request number. apa lu ingat gua main Sport Toto?

hihi. aku pon terjebak jugak main benda ni. maka gatal jugak tangan bagi nombor dekat orang. jom tengok outcomes jom. terasa nak buat portfolio "diri saya di mata anda" ciss seng!

Amzar ShamsulKamal punya hal.

3077|wah dari utaro nih...bg aku kau mmg terer bab lilit tudung hehehe..n mmg style a..n ko ade semangt nak wat sumtin walupon malas..itu yg pnting..smgt..malas laen kire de..hahahaha...all da best de

Fatin Nabilah Jailani punya mata.

911 | suka sangat tengok dia! suka style dia! cool doe. kau simple je orangnya. suka cakap art kau tak lawa, tapi sebenarnya lawa okey. better than me. kecik je dia nih. makan banyak, tapi tak gemuk gemuk pon. haha. jeles. kau berbakat besar. serious. dan aku rasa, kau kena makan banyaaaakk lagi! sebab kurus sangat. hehe. apa apa pun, best kawan dengan kau! :)

Fatimah Abd Razak kata.

1102: haaa aku ingat first time ckp dgn kau masa kat gazebo. masa tu ada nak buat projek GC kot. aku pinjam laptop kau sbb nak online cz time ni tak bawak lagi. HAHA aku suka style kau. kau comel sesuai dgn encik kumbang kau :) bleh ajar aku pakai shawl tak? HAHA kau suka cakap design kau tak cntik and tk siap lagi lah. *twitter punya psl :P* tapi aku tgok gempak jeh! goodluck okay, semoga jadi arkitek terkemuka! :D

Faez Faisal merepek.

1102, what a N.E.R.D for sitting in front of the class almost all the time. Haha. Don't deny it, you only started sitting at the back of the class starting 2nd sem, and tha't because someone took your seat! Ahaha. Got to know you in detail from Twitter, she adores hyperbole & metaphor. Too much of it, perhaps. But who's caring, I'm hyperbol-ing effective now. You're great, I would cross the seas for you. There? Haha

Afiq Fawwaz cakap cakap.

911|this small girl,,haha,,aku ske ble dpt bork ngan kau,,aje je mende de yg kau nak ckp,,style dye x yah kate r,,mmg den salute,,hehe,wlaupon saiz kau yg agak kecik,,tpi smgt kau aku tau besa,,haha,,x abeh2 ngan omsick kau tu,,tp kau ni best r buat kwn,,n slalu je mrendah diri,,proud what u have sis!!haha

Ahmad Bakhtiar Jawi punya blur.

1102, aaaaaaa, suka buat ang jeles ngan shahir :P dh lama xnmpak ang, slalu nk ajak keluar kl ada ja time xleh keluar huhuuh~ xpa aih aku keluaq ngan shahir pun aku jga dia gak~ haha papapun snornok kenal ang! gudluck dkt UM tu

Fathin Kasim puji memuji.

3077-kenal dari form1 lagi , tpi mula rapat masa form3 sebab kelas sekali,apa mahu cerita pasal dia?she's beautiful in her own way.senyuman paling menawan!aku rasa encik colgate kena ambik dia jadi model :P,apa lagi ? she's good in fashion.serious,bagus dalam mix and match.gadis ini juga seorang bercita-cita tinggi.kita kawan kan ? ILY :)

Ahmad Ibrahim Khamis punya falsafah.

3077, org agak susah pd mulanya utk diselami pemikirannya.. namun hatinya slalu bersih.. kepentingan diri dibelakangkan.. rakan2 diutamakan.. periang .. sronok brkrja dgn ag.. sorang komited dlm krja.. kreatif ngn idea2 baru.. berjiwa lembut mudah tersentuh tp mudah memaafkan.. thanx 4 being my frenz.. psstt.. raya nnty mai la umh ak.. :P

Nur Hanani Hailmy berkasih sayang.

911 hee..kakak sehari!kenal dari form 1,cool ouh gf aku yg ni..makan 10 kali lagi byk dari aku,tapi tak besaq2..pandai,talented,byk idea..harap2 hg bole capai cita2!iloveyou!:)for the first time tahun ni tak bole celebrate birthday sama2 kan?sobss..sedih..takpa,nanti aku balik sana,aku claim kek birthday..XD thank you for everything!

Ahmad Helmie punya sarcasm.

911 - jiran kesayangan ni. woot. haha sempoi, satu kepala ja. apa2 ja kita buat dulu mesti sekali kan? kecuali date dgn bf dia tu laaa. dia ni satu hal sikit. memanjang ja stress. meluat aku -,- dia stress pasal mcm2 haaa. haha duk stress pasal study apa, padahal aku tahu sgt ah dia ni mcm mana. boleh ja buat. but mampoi p lah dkt dia nak stress haa, aku tak kisah lah, dah paham sgt perangai dia mmg mcmtu. hoho. bestmates sekali dgn mierah. banyak rahsia antara kita tiga kan? but since aku datang manchester ni. entah banyak benda dah aku tk dgr apa. haha. jenis hati kering, tapi tak kering sgt lah. ada perasaan jugak la. nak jumpa anis? jgn harap, jumpa dkt KL boleh, mmg harapan nak bwk dia masuk perlis. hahaha. err apa lagi haa? oh dia ni kedekut sikit, tak pernah lg belanja aku. haha. blog mau duk tau memanjang emo. hahaha entah ah. aku rindu hang btw! haha :D byeeeeee


ada lagi kot 2, 3 orang yang buat pasal aku. malas nak cari balik. conclusion yang aku dapat, puji memuji ja banyak. bila nak cakap benda betul ni? biar aku sedar diri sikit. baru betul-betul describe diri. Helmie tu memang isolated case habis. memang memanjang nak ber sarcasm! haha. okay lah. bye!

No comments: