Monday 3 January 2011

kembali ke sekolah!

wow. dah seminggu tak update blog. minggu ni paling hectic, paling. kalau minggu lepas separuh mati, minggu ni tak tau lah macam mana nak survive. dah ada 2 draf dalam dashboard. betapa busy nya hidup. tengok, tengok!!

okay. hari ni first day sekolah. bagi aku, first day belajar dalam tahun 2011. wah wah wah. gejala tertulis tarikh tahun lepas masih ada. paling kurang 1 kali silap. wajib nak tertulis 2010. wajib. walaupun mulut sebut 2011, tangan tulis 2010. memang tak normal.

dah 2011 weh. dah 2 tahun tinggal sekolah. tapi semangat Dermarian tu masih kuat! yeah! Derma terhebat oh Derma terhebat, huha! haha. teringat zaman hoki sukan premier. bukan main lagi menang sorak. tapi game kalah semua, hahaha.

okay. memandangkan aku tiada azam baru yang specific, maka, lecture di tahun baru sama jugak macam hari-hari biasa. 1 Januari 2011 ada kelas Basic Design. bukan main gelabah aku bangun lewat design tak siap, description tak buat. maka, lecture tak pergi. hanya pergi studio, hantar project, mengelamun, mengeluh dan membebel. lecture input untuk second project haram apa satu tak tau. memang cool.

3 Januari 2011. lecture lecture, tutorial tutorial. memang bosan. aku lalui hidup bosan tapi hectic ini dengan penuh sabar. Alhamdulillah. hidup sampai sekarang. walaupun dalam kelas aku duduk paling depan, tak bermakna aku paling focus dalam kelas. haih. memang tak ah.

oh. aku suka tahun baru aku sebab aku habiskan masa dengan family. sekarang memang aku hargai sangat masa dengan mak ayah adik-adik kakak semua. cewah! baru hang tau!

okay lah. aku busy sekarang. update blog pon biar cukup syarat. heh. ada lagi 1 draf bertarkh 31 December 2010. flashback sangat perlu. mana tahu nanti aku hilang ingatan. 2010 hanya sekali beb. okay. ini lah hasil kerja sehari aku di malam tahun baru. tak hebat mana. idea termendap. maka, keluar lah tahi sebijik. sekian, terima kasih! bye!






dalam bilik aku ada tikar mengkuang, klasik kan.
jangan main-main.

No comments: