Saturday 19 June 2010

keep holding on!

syukur. hari ni hidup penuh dengan riang ria raya bahagia aman damai senyum kembang kenyang perut suka hati! wah, wahh. metaphor!

sumpah, hari ni sungguh bahagia. Alhamdulillah.

pagi pagi ada kelas. ya, Saturday. but still got to wake up early, wears kurung and went to class. takpa, tak kisah. kelas Lukisan Seni Bina sangat best. waktu dalam kelas dah duduk tak aman sebab Mierah dan Alieya sudah ada di library UM. ohh. hati gedik-gedik mahu ketemu girlfriends sekalian!

habis saja kuliah, terus balik college. dan bermula laah drama sebabak.. nampak Mierah terus peluk cium menangis, teriak, bersembang, bergosip, merapu meraban. nikmatnya hanya Allah yang tahu!

then, pergi Midvalley. ya, mana lagi?! booring. tak kesah laa. janji ada girlfriends! shopping itu wajib, membeli-belah barang-barang lukisan dan kelengkapan belajar juga perlu. ahh. bajet Oney, bajet! selalu saja aku tersasar dari tujuan sebenar, HAHA.

balik dari bergembira bersama girlfriends tersayang, Shahir call! dengar khabar berita sikit sikit sudah memadai. cinta masih utuh, rindu sudah segunung.

lepas tu pulak, mama telefon. dengar semua suara adik-adik di belakang. bertempik, bergelak. meriahnya.. best nya rumah! rindu amat amat Allah saja yang tahu.

MasyaAllah. lengkapnya hidup hari ni.

esok, Mak Ngah akan datang college. bawak bekalan ikhtiar hidup di UM. kettle, carpet, apples, buku dan segala macam benda yang remeh temeh. terima kasih semua!

Ya Allah! sungguh lama tak merasa gembira dan bahagia yang macam ni. terima kasih.. 3 July nanti akan ketemu Shahir, InsyaAllah. dan 25 July nanti baru berpeluang balik rumah. syukur. moga dipermudah segala urusan di sini. aminn :)


4 comments:

Myra Arshad said...

happy nya dia ari ni! ehee
its good for you dear!

keep strong! :)
miss ya!

Amirah said...

im glad to please you today ! really, tak sangka kot bila turun ja nampak hg lari datang pelukkk ! sangat dramatik dan sebak gilaaa.

macam jumpa husband tuh lagaknya aku jumpa oney, haha. 1st time, kita berjumpa kat tempat yang begitu asing sekali. tempat first time kita berkenalan. :)
im glad lah, suka sangat bila hg ceria and happy, love you babe !

oney said...

KAK MYRA : yep. best! hee. kak bila pulak nak mai sini? :D

MIERAH : ishk. jangan dikenang adegan adegan dramatik tadi. syahdu.. :'(

Myra Arshad said...

haihh, ari tu kak da p! hehe. nanti pulak aa :)