Tuesday 9 March 2010

terima kasih segalanya.


terima kasih kerana selalu ada untuk aku.
waktu senang, kita bergelak bersama. waktu susah, kita menangis bersama. itu yang aku maksudkan kawan. aku tahu aku keras, aku tahu aku senang teriak. perangai aku contra gila kann. tapi kawan-kawan aku tetap sabar melayan. terima kasih.

terima kasih kerana menjaga aku sebaik mungkin.
teringat masa camping Kadet Polis. aku selalu ayam tambatan. macam-macam acara aku redah. ehem, menang okay. kadang-kadang tu, saja buat penat lebih. sebab aku tau, ada yang akan melayan. terutama sekali Nan. aku selalu sengaja nak menyusahkan dia. haha

aku hilang ayat, kerana segala yang baik-baik itu semuanya tentang mereka.

mulai esok, 11 Mac 2010, dalam sejarah. kita semua bakal bawa haluan masing-masing. jaga diri kawan-kawan. ingat laah masa susah senang kita bersama, kerana itu mungkin boleh dijadikan panduan, walau kita tidak lagi akan selalu ada untuk bersama.

5 comments:

nia said...

sedih pulak baca.
aku doakan yang terbaik untuk hang.
ades,serious macam nak teriyak.

its Atiq said...

oni.. sedeh laaa... jgn laa.. nnt cuti2 kaa rya kaa... kita jumpa laa... rindu betoi zmn dulu...

oney said...

adehh, serius sedih okayy.
tapi nanti bila dah sambung study,
kita dapat kawan baru,
harap harap kawan baru kita boleh membimbing.

Fadhilah said...

i luv u guys
may our frenship last forever
mgkn kita tima byk dugaan
utk mematangkan kita
terutamanya aku
susah senang aku
tadak org len dh yg aku igt
aku cuma ada hmpa dan sebilangan anggota keluarga
tu jaa
thanks sbb sudi lyn suma kerenah aku

oney said...

huhu, thanks jugak fath,
selalu bawak makan untuk aku,
hang dah macam adik.