Wednesday 10 March 2010

hari esok bagaimana?

tak payah aku sibuk menaip pon semua dah tau, esok 11 Mac 2010, result SPM keluar ! okay, takk. sebenarnya result dah ada, cuma tak tau jaa. haihh. pusing. hari ni aku dah rasa seram sejuk dahh. hari-hari semalam boleh lagi control cool, hari ni dah tak mampu lagi dah. sepetang aku asyik tidur.

esok mama nak ikut pergi ambik result. lagi bertambah beban. bayangkan kalau result esok hanya biasa-biasa. mama mungkin tak kata apa-apa, tapi dalam hati semestinya dia kecewa. haihh. bilangan A sekawah memang tak boleh bagi kerja, tapi merupakan satu platform untuk kita melangkah lebih jauh. semoga aku redha menerima apa saja ketentuan Allah.

apa-apa saja laah. malam ni aku ingat nak berfoya-foya kejap. mana tau kalau-kalau esok aku ditakdirkan berkurung dalam bilik jaa. lebih baik aku menikmati masa senang yang semakin suntuk ni. apa lagi, partehh !


p/s : kena jaga bahasa sikit sekarang, mama sekarang sudah pandai jadi stalker. haha

4 comments:

http://apy-10.blogspot.com/ said...

gud luck

fath kasim said...

huu ,
oney hg mesti straight a punyaa !
aku neh yg cuakkkkk gilaa ,
bio especially
huuuuuu

oney said...

apy : thanks !

fath : takk, aku banyak buat silap.
apa-apa pon aku redha jaa.
rezeki Allah bagi.

ファウジ said...

Dah doa dah..