Friday, 19 March 2010

happy birthday, erk. sayang.

walaupun kamu tak hot macam ni..

dan tak cool macam ni..


dan walaupun hidung kamu besaar punya, saya terima. bukan salah ibu mengandung. kebahagiaan bukan terletak pada hidung, tapi pada hati. agak-agak hati tu besar mana ? muat untuk saya seorang jadi laah.

selamat lapan belas Mohd Shahir bin Kholim. 7, 8 tahun lagi kita menikah. terima kasih atas segalanya, susah senang, gembira menangis sama-sama. cuba lagi tahun depan. HAHA



p/s : sila muntah. aku terima. akhir-akhir ni kenapa asyik buat cerita publisiti murahan ntah. layankan jaa laah.

7 comments:

Cik Guli said...

oke 7, 8 taun lagi menikah sama-sama. hua3 XD

f a ndhra said...

oney ,
makcik aku tgok gmbar hg ngan shahir
dia kata muka iras2
makcik aku kata ada jodoh
XD
semoga berbahagia :)

oney said...

ayuni guli : HAHA, orait.
hang pon menikah jugak nohh :D

fath : HAHA, ada iras ?
haisyhh, berapa orang dah kata, haha.
InsyaAllah. aminn

myra arshad (: said...

haha, fath : oney da kembang da tuu. :D

waaaahh, syahir dan oni sama2 lapan belas. dah boleh layan. . hahahahha

oney said...

HAHAHA, boleh layan apa haaa.
dak, kami baikk. haha

syakey said...

wewittt. nnty anta la jemputan kat blog eyh ;P

oney said...

HAHA, okehh kak syakey !
*galakgedik* :D