Tuesday 9 February 2010

beri saja apa tajuk.

bodoh, aku tak tau apa lagi nak ditulis.
tangan aku kaku, macam budak baru belajar menaip. bodoh.

aku memang tak suka mengeluh,
lepas tu tulis blog,
buat tuduhan, dunia tak adil,
ahh. aku tak reti dohh macam tuu.
sebab aku tau,
Allah selalu adil.

aku memang tak suka bercerita,
tambah pulak cerita masalah,
nak cerita pada teman rapat pon tidak,
ini pulak nak meluah perasaan di blog,
ahh. aku tak pandai bercerita.
sebab aku rasa bodoh, memalukan, menyusahkan.

aku benci laa macam ni.
aku benci bila aku payah nak senyum.
aku benci bila aku paksa diri untuk tidur,
bila sedar, masalah masih masalah.
bodoh.




okay, memang aku tak gembira sekarang. hidup macam palat.
takk lucu okayy.

4 comments:

ファウジ said...

pompuan mmg suka bersajak ea?

oney said...

haha ! bila masa pulak aku bersajak wehh,
hang lain laa,
sajak terbaik punya untuk kawan kawan kau.
sebak ku baca. haha

ファウジ said...

tu lirik lagu yg diedit la cik kak oi

oney said...

haha ! ya ehh ?
lagu apa, meh aku nak dengar.
kau tak cakap pulak tu lirik lagu :D