Wednesday 28 October 2009

50. billy billy

yea. hari ni dan entri ke 50 ! haha.
okay, bukan itu motifnya pon.
aku banyak mahu luah. banyak.

aku risaukan Physics.
seminggu hanya sekali kelas bersama Sir,
tusyen seminggu sekali.
aku takk salahkan Sir,
sungguh dia busy, pengetua dah takda 3 minggu,
lagi dia bertambah busy kan.
takk pa, aku akan cari penyelesaian.
Cikgu Husni kan masih ada.
tapi, masa kat sekolah sangat pack.
menjeling rakan sebelah pon takk sempat. haha. tipu !

hurm,
hendak seribu daya.

apa yang aku takut,
Physics soalannya banyak application.
FAQs, knowledge, understanding, conceptualising, problem solving and whatsoever.
dan, kita takk tau apa stimulus yang akan dia bagi.
ahh. buatnya aku silap inteperate,
punahh.

Sir Lee pulak kata, exam sekolah memang senang score.
tapi kalau nak ikutkan,
SPM sebenar ramai yang takk capai target untuk Physics,
lain pulak dengan Chemistry.
ahh. macam tu pon boleh ?

takk apa laah.
belajar sudah.
jumpa lagi !

currently : Billy Joel :)

3 comments:

Unknown said...

Baca aje nota2 tu. Jangan jemu.. Nanti datanglah hasil nya.. Yang kita mahu ialah "You are fully prepared.." itu je... Good Luck.

Myra Arshad said...

betol2. gdluck sista! :)
nti fly jgn lupa kak yaa! heheh

oney said...

erk, ntah laah.
kadang-kadang perlukan bantuan juga,
ada benda yang perlu diajar bukan setakat baca.

kak myra : haha. InsyaAllah.
tapi kalau tak mampu,
IPTA Malaysia pun Alhamdulillah.