Monday, 7 March 2011

no one knows how it feels..

dah banyak hari mimpi rumah. mimpi mereka-mereka dalam rumah.. dah banyak hari bangun lewat.. kalau boleh tak nak bangun.. biar hidup dalam mimpi.. dalam rumah mimpi aku sendiri..

dah lama dah tak jumpa kakak. dah lama dah tak jumpa Shahir.. semua orang busy.. aku pon busy.. Isnin sampai Ahad, Ahad sampai Isnin.. ulang-ulang sampai pecah otak. consequence nya, macam ni lah. takpa. aku pon tak ingin sangat nak jumpa hampa. busy sangat lah konon. serius. aku tak kisah pon..

tapi aku nak balik rumah..

rumah aku tak ada apa.
rumah aku kecik.
tak besar.
tapi sendat.
mampat.
penuh.
bising.
riuh.

Oni rindu mama..
rindu abah,
rindu baby,
rindu Eman,
rindu semua..

tolong lah. aku nak balik..
balik rumah sendiri, bukan rumah mimpi lagi..

2 comments:

.::WaNiE::. said...

auni


sedih la baca

uhuhu

be strong ;)

Myra Arshad (: said...

meh balik. hehe. rindu oney jugak :p