Tuesday, 1 February 2011

wazzup February ?!

hai bulan kegemaran yang tak berapa gemar sangat dah. hai !

sekejapnya Januari 2011 tinggalkan aku. apa saja yang aku dapat Januari ini? sirna~ ciss. semoga berjumpa lagi Januari 2012. rasanya Januari 2011 tak berapa cukup pahala yang dikumpul.. menakutkan.

okay, harap Februari berlaku baik kepada aku, seperti selalu.

1 Februari 2011 - keluar tengok tengok Kangar dengan Shahir, lepas tu Juliana.
2 Februari 2011 - kakak balik, complete satu rumah yeah.
3 Februari 2011 - balik kampung!
4 Februari 2011 - kenduri besar. penat? tak. goyang kaki saja~
5 Februari 2011 - duduk kampung lagi. makan besar lagi. boroi lagi. bring it on!!!
6 Februari 2011 - balik kolej sudah. haih..
7 Februari 2011 - Monday blues.
8 Februari 2011 - presentation Renaissance, mock-up Make Sense project. what?!
9 Februari 2011 - belajar lah pulak. result mid sem? boleh makan?
10 Februari 2011 - hah mampoih lah nak list semua 28 hari tang ni ?!



kau jangan bimbang Februari, kau tetap kegemaran.
mohon satu kasut baru bulan ini. sekian.

4 comments:

NurAnisFarhana said...

besday aku 7.2.
mohon jgn dilupa

oney said...

haha. yeah. tak lupa!
terima kasih mengingatkan :D

penulis.sahaja. said...

penuh aktiviti. mengalahkan artis dan perdana menteri.

oney said...

itu lah. mungkin tak perlu jadi artis dan PM untuk jadi sibuk..