Wednesday 26 January 2011

dah kau kenapa?

lepas exam maths dah habis, aku dah rasa merdeka dah. kejap lagi paper English. hah. lantak. esok Construction Technology. lagi tak tau apa benda. apa yang aku tau, BALIK!!! hehe. macam-macam aku nak buat balik nanti. serius macam-macam.

aku nak main futsal. tapi takda kawan yang cuti. memang pathetic. dah tu jom main bola depan rumah dengan budak kembar. lepas tu bila pakcik/makcik jiran sebelah rumah keluar, senyap-senyap lari masuk rumah. tau pon malu.

okay. sekarang pukul 11 dan masih belum mandi. best. aku memang tak suka mandi pagi. kesejukan boleh buat aku bengap. roommate aku dah sudah jawab exam, aku baru bangun tidur. memang cool lah exam petang. buat aku tidur 10 jam hari ni.

dan post ni memang takda arah tujuan. sama macam Projek 3 Basic Design aku. tak tentu arah. serabut. sama jugak macam aku. dan apa kata tak payah fikir? tapi gambar ni memang buat aku teringat projek lah. haha. bodoh.


teaser Project 3.
aku buat owl, orang nampak kucing.
memang seni.

No comments: