Friday 3 December 2010

gampang.

hari ini aku bangun pukul 11. tak guna punya pompuan. bangun terus mandi sebab roommate aku dijangka pulang jam 11 pagi. malu laah beb roommate balik tengok aku dalam selimut lagi, rambut macam hantu, mulut meleleh-leleh air liur basi. malam tu aku dah tanya siap-siap kat roommate, "Anim besok kelas pukul bape? sampai?" efficient kan aku.

sebelum mandi aku online. sempat lagi tweet "good morning world. :)"

bukan main lagi hah. biasa lah. hidup tanpa internet umpama hidup tanpa hidup. orang urban cakap takde life do. tak percaya tanya Helmie. mati dia hah kalau takda internet. meroyan.

okay.

lepas mandi kakak message. "free tak hari ni"

hah. cool. cantik. cunnnn. dengan berat hati reply laah message kakak aku tu. berat hati beb, credit dah laah ciput. sengkek tahap dah ni. message punya message, set tempat dan masa. maka, berjumpa laah kami di KL sentral dan bergerak ke Sg. Wang Plaza. ntah apa benda ntah kakak aku cari. sempat laah aku pau dia sikit. macam biasa, makan pakai semua ditanggung. sempat jugak aku rembat maxi dress sehelai. wah wah wah. dress habaq hang. sejuk perut ibu mengandung.

perghh. penat do cerita macam ni.

okay. point di sini. aku nak cakap.

SHAHIR TAK DAPAT CUTI MINGGU NI !!!

celaka kan. hancur luluh hatiku. dia dah start military training untuk 3 atau 4 minggu. gila laah. mati, mati. sms jarang-jarang lah lepas ni. habis tu dalam lecture apa aku nak buat weh? tidoq? cantikk. takpa. aku buat-buat cool dulu sekarang. esok-esok kira lain. apa nak jadi, jadi.

aku mesti kena cool. kena laah bagi semangat kan.. kalau hidup aku teruk, dia lagi teruk. aku dulu kena pumping 60 kali, dia sekarang siap kena 700 kali. itu baru pumping, tak cerita knuckle ka apa benda ntah. aku tak faham pon istilah geng tentera ni. pelik-pelik belaka.

tu laa hang Shahir oi. gatai nak masuk askar sapa suruh.. dulu bukan main berjanji nak bawak aku terbang hah. konon nak jadi pilot. ceeee. HAHA. lawak laa hang.. takpa laa Shahir oi. hang jadi askar pon aku sayang jugak. macam biasa. handbag dengan kasut, perfume dengan deodorant, nasik dengan lauk, laksa dengan kuah, pekasam dengan sambal belacan, mana boleh dipisahkan. macam tu laah jugak hang dengan aku, hampa dengan kami, saya dan awak, you and I.

hari ni 22 bulan dah hah couple. bukan main. boleh menikah dah ni.

okay. sekarang tengah skype dengan Helmie and Mierah. aku sedih ni. Helmie di Manchester, Mierah pulak bakal ke Manchester, aku duduk UM la sorang-sorang. babi!

sebenarnya Helmie, suara aku sebak tadi ni sebab tengok muka hang hah. rindu kat hang tau dak. aku tau hang pon rindu aku. terima kasih. aku sayang hang. sayang Mierah jugak. nanti hampa duk baik-baik kat sana.

HAHA. babi laa. ayat loser taik.

okay. sambung skype. bye bye!

No comments: