Wednesday 1 December 2010

December.

dah Disember laah siot!



dah. takda apa dah nak di update. emo ni tak habis habis awat tak tau. celaka betul hidup macam ni. semester dua baru start jaa, hang nak emo lebih lebih apa hal?

semalam memang hari malang. semua benda tak menjadi. malas aku nak cerita, bikin stress jaa. last last pergi Mid buang duit, balik kolej fikir macam mana nak survive duit untuk seminggu. haha. damn bodoh. kesah apa aku. Year End Sale kott.

oh. macam mana laah adik aku jawab SPM. dia mesti lagi emo. adik kembaq aku kat rumah macam mana tak tau.. besaq mana dah. gigi tumbuh dah? Afini apa cerita? adik aku yang ni kerja makan jaa, aku kat sini nak makan pon jemu. adoi laa. mama busy study sekarang ni, call pon jarang-jarang.

aku tak homesick pon. gila apa nak homesick. bulan satu nanti aku balik ah. lek ah weh.

No comments: