Wednesday 3 November 2010

the examination.



ini lah kedudukan aku dalam Dewan Peperiksaan yang maha besar tu.
dalam banyak banyak tempat,
paling hujung, paling tepi, paling terpinggir,
itu lah aku.
tak tau lah pulak coordinate berapa.
tapi kalau ada pengumuman ka apa memang malas nak dengar lah.
tau lah aku ni student tukat course last minute,
tapi agak-agak ah weh,
kanan, depan, belakang takda orang.
nasib baik sebelah kiri ada jugak kelibat manusia.
kalau tak dapat 4 rata ni memang salah tempat duduk tak ong. haha


esok exam English, harap-harap listening aku tak tidur. sebab exam ES, Physics aku dah mamai mamai dah. walaupun exam aku jawab macam baru sekolah 2 hari, aku tetap harap 3.5 atau at least 3.4 lah kan. aim tinggi-tinggi pandai. belajar malas. menikah nak jaa. tak guna kau Oni.

No comments: