Saturday, 5 June 2010

kampungku indah nun jauh di sana.

cehh. tak boleh blah ayat, duduk KL jaa pon, rindu rumah macam laah aku ni duduk UK, wakaka.

okay, sekarang aku kat rumah! gila punya heaven okayy. nak kena cerita panjang lagi kah? best memang best tahap tak boleh nak cerita. gila melampau youu.

sekarang ni semua ada kat rumah. kakak cuti, Afini pon balik dari asrama, aku juga lari pulang. ber-gathering laah kami di rumah. bising sungguh. naik kereta pon sendat. bak kata Eman 'wah. setelah sekian lama kereta tak penuh' cehh. dia yang tak ikut kalau nak pi mana mana, memang tak penuh laa.

esok pagi aku dah bertolak balik penjara.. ahh. malasnya!

2 comments:

the Dutchess said...

rasa mcm heaven kan :D

myra arshad (: said...

HAHAHA.
selamat pulang ke sana! :D
makaseh untuk tadi. sudi jadi telinga saya! :))