Sunday, 16 May 2010

aku nikahkan dikau..

aku dah selamat diijabkabulkan semalam bertempat di kediaman nendaku, Kuala Nerang Kedah. ini kahwin paksa!

aku balik kampung sebenarnya untuk menghadiri kenduri kesyukuran dan bacaan Yassin sempena keberangkatan aku ke Universiti.. aku tak nak pi UM sebenarnya.. Sobs. macam-macam dalam fikiran aku sekarang.

okay, okay. biar dulu keserabutan fikiran dan jiwa kacau aku. lihat gambar sudehh.



kembar dan Mak Cik.

orang sibuk berdoa, aku buat kerja lain.. cuti nokk cuti.

kenduri orang kampung makan pon harus berhidang.

semoga betul jalan yang aku pilih dan
mudah-mudahan dipermudah segala urusan di universiti.

apa-apa saja laah. aku nak berparti malam ni. dasar tak sedar diri baru lepas bacaan Yassin kau ronggeng tak ketahuan hala.

6 comments:

.::WaNiE::. said...

aku tak paham

ko diijabkabul??

ko kenduri kesyukuran je?

oney said...

HAHA. kenduri kesyukuran jaa.
bacaan Yassin sempena masuk U.
mustahil laah nak kawin !

maida said...

drama sebabak anda sgt berkesann

maida said...

saya amik ini gambar ye..hee

oney said...

HAHA. banyak lagi gambar laa.
tapi banyak yang blur sebab kembaq yang tangkap..

myra arshad (: said...

ishk, drama drama. HAHA
go oney go.
so hows ur jpa? :)