Wednesday 28 April 2010

you make me smile

cis. habis takda modal laah nak buat title. blah, blah, blah!

okay. semalam aku main futsal lagi dengan awek-awek sekalian. kali ni angkut kembar sekali. menangis-nangis nak ikut sangat, bawak jalaa. berbaloi-baloi bawak budak kembar dua orang tu. main kalahkan kakak. tension betul. tak tau penat ka hapa. okay, tengok gambar yaa.

gambar futsal hasil ikhsan Fath.



dan semalam Nan balik dari PLKN. yea! rindu Nan wohh. tapi Jatt lagi rindu kan.. hehe. hari ni Jatt belanja KFC sempena kepulangan girlfriend tersayang. yea sekali lagi ! terima kasih Jatt. InsyaAllah, ada rezeki aku belanja pulak okay.

Atiq, Mierah dan Arep sedang layan Glee.
sempat tangkap gambar tiga orang ni jaa. yang lain duduk jauh laa.



okay, aku tau aku over. ingat elok kot perempuan tangkap gambar ternganga bagai.
sila jangan tiru aksi ini. sungguh tidak sopan..


aku banyak cakap dengan Shahir jaa tadi. sungguh meng-annoyed-kan. maaf laa. kami bakal menjauh tanpa sebarang alat komunikasi. wohh, boleh gila. apa-apa pun, terima kasih semua!



p/s : ada kena mengena juga apa title dengan isi penting post ini. ewah. isi penting tu.. bajet karangan bahagian A Bahasa Melayu SPM kertas 1 ka apa.. blah, blah, blah!

No comments: