Tuesday, 27 April 2010

ah, jerawat!

okay. sebut title di atas gaya iklan T3 yaa.

woh. jerawat makin galak. apa dosaku? gila benci dengan muka sendiri. dah laa hitam legam, parut chickenpox, jerawat lagi. okayy. terima kasih atas complete set ini. aku terima.

padan laah muka naik jerawat. pencuci muka pon tak pakai, elok sangat laah kan. aku rasa kalau kulat boleh tumbuh atas muka, dekat muka aku dah subur dah kulat-kulat tu aku rasa. tension laa macam ni.

kenapa aku sungguh tak berdisiplin?! GRR


okay, okayy. buang masa jaa emo dengan muka sendiri. main looklet lagi best. model cantik-cantik, muka licin woh. sungguh tidak mengecewakan. pergi dulu!

4 comments:

Cik Guli said...

aku dah ada pencuci muka. nak pinjam? hehehee

oney said...

HAHA. hang jangan eksyen dengan aku na.
nanti aku guna pencuci muka aku tayang kat hang. haha

.::WaNiE::. said...

wani lagi cuci muke lagi la jerawat

pakai yang milk cleanser jek, sapu2 lap ngn cotton, pastu sapu toner

hehehehe

oney said...

milk cleanser ?
eh, boleh try ni.
tapi kena tunggu waktu rajin dulu.