Wednesday 31 March 2010

hari ini.

hari ini macam-macam situasi dah aku lalui. bekerja kadang kala menyeronokkan. bosan dan penat tu kena hadap laa..

apa-apa pon, aku suka dikelilingi baju-baju cantik walaupun aku memang jarang pakai baju kurung. rasa puas bila tengok orang pakai lawa-lawa. manis..

tengah hari tadi Shahir datang kedai hantar nasi. wahh. mana nak cari boyfriend macam ni.. hari tu hantar pizza. bagus ni, bagus. teruskan pencapaian cemerlang anda. lagipun memang setiap kali waktu rehat kami keluar lunch. lepas tu masuk kedai lewat. sangat tak berdisiplin.

dan tadi ada customer gerak aku tidur. HAHA. gila malu. nampak sangat tak berdisiplin. tapi nasib baik makcik tu baik, ramah sangat. suka.. cantik pulak tu..

bila kedai lenggang, aku bersembang dengan Cik Pah. kuat bercerita Cik Pah ni. aku nak message pon tak senang. tapi takpa. aku suka mendengar. apa dia cakap, nasihat dan puji-pujian tu aku ambil iktibar. yaa, apa orang kata, yang tua lebih dulu makan garam.

okay. sudah-sudah laa membuat sampah. tak sabar menanti hari Sabtu. last kerja ! Ahad dah boleh bangun lewat. HAHA. baru berapa hari kerja aku dah bosan gila. ntah apa jenis manusia aku ni. okay, okay. jumpa lagi!

No comments: