Wednesday 31 March 2010

award from Kak Anati.

" The most beautiful things in the world cannot be seen or even touched,
they must be felt with the heart.
" Helen Keller



You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.


wahh, kemain. beautiful blogger lagi tu. beauty-fool mungkin laah jugak. bagi aku, cantik itu abstrak. biar hodoh di wajah, cantik dek santun.


1. thanks link the person that give you award
http://anatiii.blogspot.com/
thanks Kak Anati ! :)


2.pass this award to 15 blogger you've recently discovered and think are fantastic
Atiq
Mierah
Kak Myra
Fathin
Nia
Ena

3. contact the blogger about the award

done ! mostly via plurk.

4. state 7 things about yourself

- semua perempuan suka shopping. so do I. boleh habiskan semua duit dalam purse tanpa rasa menyesal walau sekumit. shopping punya pasal.
- saya suka barang branded. sebab kalau baju beli tempat lain, tak muat betul betul dengan badan, tak berkenan sungguh-sungguh dan lepas tu mesti tak akan pakai. susah okay jadi petite. bukan belagak okayy. kakak lagi tahi. kalau dia pakai seluar takda brand, badan dia gatal. gila.
- saya ada banyak tempat bergantung. keluarga, Shahir dan kawan-kawan tersayang.
- saya suka makan. gembira makan, sedih makan, risau makan. tapi kalau sakit, memang tak lalu makan. makin kurus, kurus dan kurus.
- saya suka tidur. ohh, bantal, katil dan comforter dalam bilik saya memang terbaik dari ladang.
- saya mudah hilang kepercayaan pada orang dan saya juga pendendam. okay, jangan tiru aksi ini, sangat tak baik untuk kesihatan.
- saya tak cemburu pada orang yang tiada apa-apa untuk dibanggakan kerana saya ada lebih dari apa yang mereka ada.


itu saja, terima kasih kerana mendengar saya membebel. wahh. rasa sangat innocent lagi suci bila ber-saya-saya ni, HAHA. apa-apa pun, kecantikan biar datang dari hati yang tulus dan bersih. *nasihat untuk diri sendiri*

" For beautiful eyes, look for the good in others;
for beautiful lips, speak only words of kindness;
and for poise, walk with the knowledge that you are never alone.
"
Audrey Hepburn

1 comment:

Myra Arshad said...

thnks my dear. nanti kak buat bila free. hee