Tuesday, 16 March 2010

bila aku nak jadi perempuan hah ?

okay, mari bercerita kisah kematangan dan keperempuanan yang sangat diketahui umum memang sangat kontra dengan aku. hari ini dalam sejarah, aku teringin nak menjadi matang. well, aku dah 18. hampa, korang dan anda semua lambat lagi. haha. macam besar sangat 18 kau. -___-"

tahu kenapa aku teringin nak menjadi matang ? kadang-kadang aku ada terpandang, budak-budak urban, mak aii, dressing kemain. dengan heels semua siap. aku masih juga dengan selipar dan sneakers. rajin sikit aku sarung flat. jangan kata heels, wedges pon aku boleh tergeliat kaki.

tengok saja gambar bawah. jangan muntah yaa kalau jumpa aku suatu hari nanti pakai macam ni. bagi laah sokongan untuk aku berubah jadi feminine sikit. HAHA




nah, kebaya lagi tuh. kemain berangan. Shahir tengok pon tak lepas ni. HAHA. pakai baju kurung pon mulut dah menyumpah seranah habis. lagi nak berangan kebaya ?!




wah, wah. ini lagi tak menahan. platform heels, ambik kau. asyik selipar, sneakers dan flat jaa. nahh, jangan terkejut suatu hari nanti kalau jumpa aku pakai 4 inci heels. pencapaian membanggakan. wedges yang tapak rata pon siap boleh tergeliat, ini kan pulak heels. HAHA


okay, dress perkara biasa kott. sekarang dalam proses nak kurangkan pakai tees dahh. bukan apa, sejuk sikit hati mama bila pakai labuh labuh mintak nak keluar. HAHA



wahh. ini sudah lebih. galak nak menikah laa ni, HAHA. takk, baju kawin aku nanti nak simple dan sempoi jaa. kalau boleh buat colour hitam memang cool.


okay, okay. sudah laah. aku kalau berangan memang tak nak kalah. kan dah obsess kejap. haihh. pergi menenangkan diri dulu.

8 comments:

myra arshad (: said...

wwuu, kalau macam ni punya cantik, kak pun nak berangan laah! haha

f a ndhra said...

HAHA !
nih keja budak lepasan spm
BERANGAN !
:D
wah !
tingin gak pakai dress
tapii aku tobat tak lawa pakai
hg pakai papun lawaa
:)

oney said...

kak myra : HAHA, tuh laa.
best oh berangan. kebaya tu, teringin. haha


fath : kerja aku selama duk sakit ni berangan jalaa.
nak keluaq tak boleh, haha.
nak pakai wedding dress buleh dak ? :D

Fadhilah said...

hehe
aku sokong jaa papa yg ang bt
gudluck!
hee

its ATIQ said...

haha.. amboih.. xpa2...
aku support ang!
*diri sendiri pon pkai selipar saja.. hahaha..

oney said...

hahaha, hang takpa, at least selipar tinggi tinggi tu tau jalan dahh. aku dak lagi, haha. ngokk

Cik Guli said...

aku ada dua wedges.

bila pakai asyik terpeleot

satu wedges pakai sekali ja masa graduation nyte.

satu lagi wedges pernah pakai round aloq setaq satu hari, petang tuh beli selipar sepuluh ringgit, wedges masuk dlam plastik.(sakit kaki dow jadi pompuan)

tersimpan rapi smpai sekarang wedges2 itu, selipar dah puluh2 kali tukaq.
hahahahahahahaa XD

oney said...

HAHA, hang kira penah jugak berjalan guna wedges.
aku jangan harap lee.