Thursday, 22 October 2009

46. malang ?

hari ni hari, erk. agak malang laahh.

1. aku pi sekolah hari ni dengan tujuan nak belajar kimia. semata-mata kimia.
malangnya, sir Lee busy. adeh.
minggu ni aku takk berpeluang masuk kelas kimia langsung.
tusyen pon dah batal lebih sebulan dahh.
macam mana ni ?!

2. tadi lepas sekolah, pi makan, mintak nasi ayam, dan...
dalam salad ada ulat !
urgh. eeiw.
serius aku memang fobia cacing dan ulat sejak dulu. arghhh.

3. berjalan menuju ke KFC, hampir dilanggar motosikal.

4. berjalan balik dari KFC tadi,
hampir-hampir masuk hospital.
tersadung dan hampir tersembam.
melambung. serius.
bersyukur yang amat aku selamat jugak.

untungnya, makan kakak bayar. haha.
okay. KFC saja. low class ? lantak.
kau kan pergi TGI Fridays, Chillies sajaaa.

**

oh. patut laah bernasib malang.
celupar.

**

erk.
esok aku takk akan ke sekolah.
petang esok akan berada di D' Futsal Center.
pi tengok tournament futsal dan sokong kawan-kawan.
tahun ni takk ambik bahagian sebab deekat sangat dengan SPM wehh.
tahun lepas dapat no. 4, kalah panalti jaa pon.
nasib.

okay, harus jaga keselamatan,
maintain kesihatan. hoho

okay,
jumpa lagi. :)

2 comments:

cik myra (: said...

wee, nk ekot jgk pegi tgk futsal. jom! :D

oney said...

haha !
jum. jum kita pi tengok ramai-ramai. hee