Wednesday, 21 October 2009

45. planning.

tadi aku balik tusyen, terus menuju ke dapur.
buka periuk,
entah kenapa aku senyum lebar.
rasa macam dah lama takk makan nasik di rumah.
haha. padahal petang semalam dah makan nasik baik punyaa kat rumah.
cakap saja kau lapar, penat. belajar konon. hee.
okay, 'keep yourself busy' !

tadi aku dan shahir jumpa sir dess.
oh. akhirnya.

in conclusion, i'm not stress,
but nervous.

okay. my mission,
1. keep busy with study !

2. lupakan dulu perkara-perkara sampingan.
erk. macam, dating. haha

3. ustazah kata, solat dan amalan sunat banyak-banyakkan.
InsyaAllah, lebih tenang.

4. makan makanan berzat dan sihat dan minum air mineral secukupnya.
suppliment yang abah beli banyak-banyak tu makan !

5. tidur cukup ! hehe

6. jangan buang masa ! talkative takk diperlukan buat masa ini.
zip sikit mulut yang kepoh dan celupar tuu.
nanti kena isi borang disiplin lagi.. kan?!

7. buat reseach soalan-soalan popular.

8. rajin bertanya.

9. cari cita-cita dan minat sebenar.
masalahnya, semua nak jadi ! ambitious dan sangat tamak.

10. online hanya 30minit sehari.

11. seiring dengan shahir agar dua-dua berjaya. aminn.

12. live life to the fullest !
hanya sedetik masa lagi menjadi budak sekolah.

if you fail to plan,
then you plan to fail.

okay, dah. teruskan kerja tadi oney.

till then,
thank you. :)

4 comments:

cik myra (: said...

adekk.
kapan mau ketemu?
hehehe

cik myra (: said...

lupa, exchnge link :D

DESS said...

Go all out girl.... Cik Myra tu bila nak kawin??

oney said...

haha. okeh.
trying, struggling, fighting. :)