Monday 12 October 2009

40. surat cinta lesbian.



anggap post ini ditulis pada 11 oktober 2009.

dear mierah,
akhirnya awak 17 jugak yaa sayang.
i love you, you know ?!
best ada bestfriend neighbour..
bila sunyi, roger sajaa. kan ?
bila awak cakap nak pindah balik kuala, agak sedih..
saya takk pernah ada kawan rapat serapat awak,
atiq, ili, nan and others.
makan sepinggan, tidur sebantal, mimpi pun sama agaknya. haha.

dear mierah,
saya rasa macam ada chemistry laa dengan awak.. tau ?!
we share tought, feelings, fashions, happy, sad and everythings.
masih ada rahsia kah kita ? haha.
takk kot.
awak banyak bercerita,
saya banyak menyampuk..
oke laa tu kan.

dear mierah,
terima kasih yaa.
awak selalu masak dan bagi saya untuk rasa.
sampai mama pun suruh saya belajar masak dengan awak !
terima kasih yaa.
teman saya bila abah amik lambat.
bila saya lapar, tengah-tengah malam ajak awak pergi pak chop or pokok tui,
awak selalu oke jaa.
cakap dengan riang pulak tuu.

magic laa awak.

even awak takk suka orang tu pon,
awak boleh peluk cium minta maaf baik-baik, hari raya.
saya ? takk kot. pendendam.
masih takk belajar value tu dari awak..

magic laa awak.

bila awak ada masalah dengan arep,
mudah jaa awak handle.. (not so easy)
cepat jaa awak and arep baik balik..
saya nak belajar mengalah dengan awak,
tapi takk boleh.
saya pemenang...
awak cakap saya ego.
yes, i am.
susah laa.
nanti saya ubah yaa sayang. hehe

dear mierah,
post saya dah panjang.
orang lain dah muntah membaca..
saya lesbian gamaknya.

harus cepat pergi.
i love you !

happy seventeen dear.

No comments: