Wednesday 26 August 2009

12. eh. lantak laah.

ohh. dah 5 hari takk masuk sini dan drop apa2..
nvm. no need to update every single day.. kann.
dann.. takk perlu laah kau update apa kau shopping, lunch bla bla bla..
ohh. nahh. very sarcastic. bha ha ha

okay. nothing much to write about.
dari lepas sahur tadi aku online.
melilau-lilau di alam maya nehh.
dapat ilmu juga okay.
ilmu pengetahuan takk semestinya dari kelas.. kann.

dalam 2 hari cuti ni kann.
aku dah habiskan tengok 3 movies.
1. P.S I Love You
2. Another Cinderella Story
3. How To Lose a Guy in 10 Days.

semua download jaa.
hee. teknologi dah canggih kan?
guna jalaa.
baanyak lagi yang nak tengok nehh.
Transformer!
yeahh. mmg takk tengok wayang ponn.

waktu cuti ne banyak benda aku kena buat.
tapi biasalaa. dalam banyak2 tu sikit jaa yang betul2 terlaksana..
petang2 aku kena maasakk. grr
sangat takk pandai. tapi boleh laa dimakan..
semalam tanak nasik untuk berbuka.
ohh. nasik lembik..
tapi mama kata okay jaa.. takk lembik ponn.
nak memujuk saja barangkali..
walaupun bila cuti mama ada kelas, sahur dia tetap masak..
kami tetap bangun 5.30 lebih dan makan jaa..
masih takda kesedaran nak bantu..
eh. aku tolong basuh pinggan.. oke laa tu kann.

hee. sudah laa.. panjang sudah barangkali..
okay. toodles! :')

ohh. sgt entah apa2..
eh. lantak laahh.

No comments: