Sunday 5 December 2010

mimpi aneh.

semalam aku mimpi. bukan mimpi basah, tapi mimpi aneh. aku jarang main permainan tidur macam ni, jarang nak bermimpi-mimpi. tidur mati.

tapi semalam termimpi pulak.

aku kalau mimpi, memang bangun tidur atas pukul 9. dan tadi aku bangun 10.40 pagi. roommate aku dah siap buat tutorial, lipat baju, mengemas apa semua, aku baru lap-lap mulut, keluar dari selimut.

selalunya aku tak ingat apa yang aku mimpi semalam. ini punya mimpi pon aku ingat waktu tengah mandi. punya laah lama aku mandi sampai boleh teringat balik mimpi apa semua, lepas tu siap buat rangka karangan blog lagi. memang inspiring habis waktu tengah mandi ni.

okay.

semalam aku mimpi ular. segerombolan ular. yang aneh nya. ular-ular itu colourful dan boleh bertukar menjadi seorang perempuan. perempuan itu aku kenal, pakai tudung lagi, kami bercakap-cakap. tapi aku tak ingat muka siapa. haha. membuatkan ular itu bertambah cantik, bentuk dia leper dan gabungan curvilinear dan macam braid. aneh ni aneh.

waktu tengah mimpi tu, aku siap rasa geli-geli lagi tengok ular tu merayap. eiww. tapi disebabkan ia colourful, aku siap boleh picnic sebelah ular-ular tu lagi. aneh ni aneh.

lepas tu ntah macam mana connection nya, aku mimpi tengah ber camping dengan kawan-kawan, juga lupa siapa gerangannya. dan kami semua bermain layang-layang yang bapak besar dekat padang sekolah. layang-layang tu colourful. hah. mungkin itu connection nya. aneh ni aneh.

apa punya mimpi da.

mungkin ini semua gara-gara first project basic design.



No comments: