Wednesday 25 August 2010

masih.


aku masih budak kampung, jangan risau.
aku masih sama seperti dulu, narrow minded. jangan risau.
aku masih liar suam suam, jangan risau.
aku masih cool tak menahan, jangan risau.
aku masih lancang macam dulu. okay, sila risau. HAHA

Nurul Auni Zulkhairi masih sama seperti dulu. sebagaimana picang hidup di Perlis, begitu lah palat hidup di sini. tak ada yang berubah, masih kekal ciri-ciri Oni yang dulu. dewa pemalas, annoyed everyone and being annoyed by everyone, cursing orang sesuka hati, cakap tak lapik, tembak tak lut.

kawan-kawan, balik nanti kita jumpa. rinduuu :')

3 comments:

Myra Arshad said...

i knew it !

Anonymous said...

oneyy!
rindurindu!
jumpa nanti yaa..
loveyou!:)

xoxo
nan

oney said...

KAK MYRA : <3

NAN : hang masih baca blog aku? wahh. terharu.. rindu hang jugak! :')