Tuesday, 1 June 2010

Jumaat nanti..

apa jadi pada dunia? aku sudah hilang punca. aku dengar Gaza kembali bergolak. itu pun dapat tau dari status kawan-kawan di Facebook. haih. apa jenis hidup laa macam ni...

Jumaat ni aku balik rumah, InsyaAllah. aku mahu kumpulkan semangat yang ada di rumah, bawak balik sini.. senang sikit aku nak hidup.

lemah rupanya aku ini..

takk. bukan aku lemah, cuma keadaan saja yang cukup berat untuk aku pada waktu ini, aku tak pernah lemah. payah aku nak cerita satu satu kat sini... nanti nanti laah.. nanti nanti itu entah bila.. biar nafas aku ada bersama, aku sudah cukup kuat.

haihh. okay, tu jaa mampu aku cerita serba sikit. hah. aku sekarang dah kuat mengeluh. terbaikk. okay, okay. bye bye semua...


4 comments:

Cik Guli said...

weh bawak ar laptpop! hari2 update belog. ngeh3

.::WaNiE::. said...

whatever it is, take care

oney said...

aku bawak laptop le ni...

Cik Guli said...

oh okayy! haha