Monday 10 May 2010

Atiq ohh Atiq.

ini update khas untuk Atiq memandangkan aku terlepas update pasal birthday dia 30 April lepas.

aku selalu ada masalah bila orang tanya aku siapa kawan paling baik. sebab pada aku, yang paling paling baik dengan aku sungguh ramai. especially Mierah dan Atiq. Atiq dan Mierah. sumpah tak boleh banding.

hari ni nak cakap pasal Atiq sebab post ni untuk dia.

aku selalu speechless bila nak berjiwang-jiwang dengan dia sebab aku tak biasa bersayang, dear, honey, babe dengan dia sebab kami setiap masa hoi hoi, wei, weh, aku hang, tampar kau, cubit aku, main raba-raba dan tak ketahuan hala. dengan orang lain aku boleh jaa nak buat ayat manja, takda nya nak gagap, gugup semacam, tapi dengan dia aku jadi macho beb. HAHA.

semua ni mungkin sebab kami kenal memang dah lama, sejak form 1 lagi. sejak dari zaman budak-budak tak baligh, zaman baru nak up dan mencari identiti, sampai sekarang, yang boleh aku katakan zaman berubah menjadi lebih matang. she know me well..

aku sungguh terhutang nyawa dan budi pada dia. yang selalu bagi aku makan, menangkan aku walaupun aku yang patut kalah, banyak bersabar dan mengalah, tempat bergelak masa senang dan menangis masa susah, tempat bergosip dan membocorkan rahsia dan segalanya! wahh. betapa aku sungguh tak berguna. HAHA

walaupun aku jahat, tapi dia memang baik beb.

nak dijadikan cerita, petang tadi bertempat di kediaman beliau iaitu Mata Ayer, suatu acara makan-makan telah diadakan untuk meratapi nasib kami semua yang bakal berpisah.. Tsk. Tsk. jamuan tersebut berlangsung dengan jayanya dan berjaya menambah berat badan kami semua kerana makanan yang dihidangkan sungguh amat lazat. sila lihat gambar-gambar ikhsan Fathin dan Helmie di bawah.



may this friendship last forever ! :')

4 comments:

its Atiq said...

oni!! nak teryaakk!!! ang ni post blog ni sedeyh2 jaaa.. aku teryak stg... ang jgnn.... nnt kalau rindu mcm mana ni..?? love u laaa! haha

oney said...

HAHA. Puncak Alam tak laa jauh sangat.
sobs. takpa, takpa.
pagi2 call aku, gerak bangun tidoq, haha

FamousAnynomous said...

oh onie,
kalau aku da kekuatan cam hg nk tulis pasal kawan baik nie, mesti aku dh tulis!
sobs, tapi tak bole pon.
huhu
syiok le ampa pi ngedate kt kl nnt.
ahaks :D

oney said...

HAHA. ena, tak kuat pon sebenarnya.
sebab tu terlajak tarikh ni, haha.
harap-harap boleh ngedate sama-sama lagi :D