Wednesday 27 January 2010

I'm a Muslim.

okay, aku dapat information dari sini, yang di copy dari :
http://jejakitinggalanrasul.blogspot.com/
aku pon dah jadi fan Jejaki Tinggalan Rasul ni dekat facebook.

lepas tu, aku terus buka you tube dan tengok The Arrival. banyak jugak part aku tengok, curious sangat siap buka wikipedia lagi. rasa seram sejuk pon ada. macam tu sekali usaha menjatuhkan Islam.

pasal AJL tu aku tak nak sentuh. aku rasa penerbit dan penata konsep AJL patut buat press conference untuk terangkan benda ni sebab ramai dah keliru. ini mungkin konspirasi dan bukan propaganda semata. Wallahu'alam.

aku pikir benda ni sampai pening, penat dan nak terlelap jugak laa petang tadi, sebelum tidur, aku minta petunjuk dari Allah pasal freemason ni. dan aku teringin nak tau pasal dajjal, yakjud dan makjud. tadi tapi aku tak mimpi atau dapat petunjuk apa apa pon. mungkin sebab aku takot sangat sampai act awkwardly.

aku bukan laah cukup iman sangat apatah nak dikata warak, jauh jauh amat. tapi hati aku mudah tersentuh dengan isu isu macam ni. dan, dan aku rasa insaf. okay, please jangan gelakk.

dan, aku juga rasa kecewa sebab sebagai umat kat bumi, aku tak boleh buat apa apa nak menahan semua ni. tak apa laah. at least aku try share information ni. mungkin ada lagi yang tak tau pasal ni.

sekian,

No comments: